Interni pravilniki in drugi akti
Notranja pravila nadgrajujejo zunanje predpise. Z njimi bolj natančno določimo pravice in obveznosti iz delovnega razmerja in interni »hišni red in pravila obnašanja« v organizaciji.
Delodajalec mora OBVEZNO sprejeti naslednje pravilnike:
- pravilnik o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest (več kot 10 zaposlenih)
- pravilnik o prepovedi alkoholiziranosti in dela pod vplivom prepovedanih substanc
- pravilnik o prepovedi »mobinga«
- izjava o varnosti z oceno tveganja
- pravilnik o promociji zdravja na delovnem mestu
- in še nekatere druge ob določenih pogojih.
Ni dovolj, da pravilnik napišemo in ga hranimo v predalu, da ga bomo pokazali inšpektorju.
Notranja pravila veljajo, ko so sprejeta in objavljena po predpisanem postopku.
Bolj ko organizacija raste, več pravil potrebuje. Nekateri pravilniki niso zakonsko predpisani, so pa PRIPOROČLJIVI:
- pravilnik o delovnih razmerjih
- pravilnik o varovanju osebnih podatkov
- pravilnik o prerazporeditvah delovnega časa
- pravilnik o dopustih
- pravilnik o plačah, napredovanju, ocenjevanju uspešnosti
- in še vrsto drugih pravilnikov in navodil.
Če potrebujete pomoč ali nasvet pri izdelavi in sprejemu internih pravilnikov in drugih internih aktih, me kontaktirajte.