Interni pravilniki in drugi akti
Notranja pravila nadgrajujejo zunanje predpise. Z njimi bolj natančno določimo pravice in obveznosti iz delovnega razmerja in  interni »hišni red in pravila obnašanja« v organizaciji.
Delodajalec mora OBVEZNO sprejeti naslednje pravilnike:

  • pravilnik o organizaciji in sistemizaciji delovnih mest (več kot 10 zaposlenih)
  • pravilnik o prepovedi alkoholiziranosti in dela pod vplivom prepovedanih substanc
  • pravilnik o prepovedi »mobinga«
  • izjava o varnosti z oceno tveganja
  • pravilnik o promociji zdravja na delovnem mestu
  • in še nekatere druge ob določenih pogojih.
Ni dovolj, da pravilnik napišemo in ga hranimo v predalu, da ga bomo pokazali inšpektorju.
Notranja pravila veljajo, ko so sprejeta in objavljena po predpisanem postopku.
Bolj ko organizacija raste, več pravil potrebuje. Nekateri pravilniki niso zakonsko predpisani, so pa PRIPOROČLJIVI:

  • pravilnik o delovnih razmerjih
  • pravilnik o varovanju osebnih podatkov
  • pravilnik o prerazporeditvah delovnega časa
  • pravilnik o dopustih
  • pravilnik o plačah, napredovanju, ocenjevanju uspešnosti
  • in še vrsto drugih pravilnikov in navodil.
Če potrebujete pomoč ali nasvet pri izdelavi in sprejemu internih pravilnikov in drugih internih aktih, me kontaktirajte.